torek, 28. oktober 2008

Eeemmmm...MIŠ!?...

...v strehi? AGAIN!? Jao bože, to se pa zgodi če stanuješ bogu za hozntregarji ob eni hosti, med samimi travniki. In če imaš podstrešno sobo. In potem nekega lepega dne popolnoma brezbrižno sediš na postelji ter bereš Emmo(Jane Austen rocks!:D), ko nenadoma meni nič, tebi nič, popolnoma brez opozorila glasno zaškrta nad tvojo glavo! Najprej sledi začuden izraz na faci, ki nad glavo sproducira 'WTF?!?!' oblaček, nato pa v zavest udarijo leta izkušenj in v oblačku zažari žarnica. Aha, MIŠ! Strokovna ugotovitev ki ji nezadržno sledi vprašanje - 'Pa kok za vraga se ji je ratal stlačit tja notr???'. Ker se mi raznih Sherlock metod v tem primeru resnično ni dalo uporabljat, sem se tokrat(šokantno!) zadovoljila s tem, da ji je nekako že uspelo. Ne morem rečt da me ravno moti, čeprav se zavedam, da se nad mojo glavo sprehaja glodalec, priznam pa, da vsakič pogledam proti stropu v stilu - a ti je že uspel nardit luknjo ali ne? Načeloma naj to ne bi bilo možno, ampak kdo ve s kakšno opremo je tale sapramiška založena! Kaj če se nekega lepega večera odloči, da si bo v garaži sposodla očetovo žago in potem bo ponoči v strop izrezala odprtino in nato s padalom, narejenim iz očetovega(upam da ne posmrkanega) robca, zanalašč skočila direkt na moj speči fris?!




Aaaammm...ok...Mislim da je v tem trenutku vsem jasno, da sem v ranem otroštvu večkrat doživela Tom and Jerry overdose...Posledice so namreč še danes vidne:). Čeprav, sem dobila idejo - bo danes mačka spala poleg mene, pa naj se onidve zmenita:).


Ah ja, kot sem uspela ugotovit nisem edina, ki jo je ta moj kolega iz predprejšnjega posta(recimo mu...Predpražnik) razjezil. Zato sem se odločila da napišem nadaljevanje, čeprav ni ravno velik za pisat. Skratka, na faksu sem nato sledečo soboto takoj po vstopu v predavalnico, čisto pri vrhu zagledala Predpražnik in BlontnoKuro, ki sta se prav golobčkasto nasmihala drug drugemu. Pfuj jebemti! To, da mi je še v istem momentu postalo slabo, je verjetno jasno. V tistem momentu je bilo jasno še nekaj - skenslal me je zaradi nje. Ko je ta misel dosegla taprav center v možganih, mi je na čelu začel utripat velik 'T I L T'. To je bila črta. Midva sva opravla. Kasneje sem na dvorišču stala precej blizu njega. Čeprav ni bil na mojem vidnem polju, so moji radarji natančno locirali njegov položaj. Ko se je premikal proti vratom me je ves čas gledal, vendar sem ga načrtno zignorirala. Ter ponovno ob naslednji priložnosti...


Prvič sva se s pogledi na hitro ujela danes. V mojem je bila mešanica jeze, žalosti, trme in hkrati brezbrižnosti, v njegovem je bilo le slednje s kančkom trme. Ni mu jasno, pojma nima kaj je vzrok mojemu obnašanju. Vendar se s tem ne obremenjujem več. Oz.... Lažem. Še vedno se ne morem prisiliti da bi mi bilo vseeno. Vendar se trudim. Ni vreden. Ampak boli kot hudič, ko se tako obnašaš do človeka, ki ti je še pred nekaj tedni predstavljal enega izmed najboljših prijateljev. A je potem res čudno da mi je hudo!? A sem čudna?!?!?!


Miš pa še vedno kraljuje v strehi. Ravnokar je zapraskala, predvidevam da mi s pomočjo morsejeve abecede sporoča naj sladko spim, medtem ko si ona šiva padalo iz robca in zobne nitke. Na žalost kljub letom v skavtskih vrstah še vedno ne obvladam morsa, tako da ji ne morem odgovorit. Ampak mislim da bo dojela, če ji spustim kakšen nežen komad...mogoče bo pa zaspala;).

BTW...Predpražnik naj bi za r.d. dobil majico z napisom I (heart) NY, seveda original iz New Yorka, od koder je bila prinešena posebej zanj. Zdaj pa...Sama je ne želim obdržat ker bom vedno nekako vedela, da majica ni 'moja', nekako se ne morem pripravit da bi jo dala komu drugemu, Predpražnik si je pa ne zasluži. Čeprav me mika, da bi mu jo poslala po pošti, skupaj z obrazložitvijo za moje obnašanje ter vsem drugim, kar mi roji po glavi, po drugi strani jo pa raje razrežem. What to do!?

3 komentarji:

Fleur pravi ...

Ne mu je pošiljat po pošti... Če je nočeš dati njemu, hkrati pa nočeš, da bi jo imel kdo poznan, jo nesi na rdeči križ. Sam hudiča vn iz življenja (opaziš simboliko?):) Btw, slikica fantka je zakon:)

Evie pravi ...

Joj Laurie, ti ga sekaš :))) Komi čakam soboto da ga še v troje spluvamo, pfuj jebemti!!!
Majčka? Hm, najbrž te bo vedno spominjala na njega tko da ... mal jo še obdrži, mogoče pa pride k pameti in bo s5 vse po starem (blontkura prisotna, ampak obvladljiva).

Miški pa želim prijetno bivanje, za primer če ji bo padalo zatajilo, ji pa svetujem naj nacilja tvojo postlo :D

LaUriE pravi ...

@lumpika, majce sigurno ne bom nosla na rdeč križ, ker jo bom potem vidla na šentjurskem klošarju in bo še slabše:). Ja, meni je tudi všeč slikca;).

@evie, verjeeeetno jo bom res obdržala še malo. Še vedno tudi sama upam da se bodo stvari obrnle...čeprav ne kaže dobr. Miš je pa še vedno v strehi, čeprav se že kr nekaj časa ni oglasla. Ti povem, padalo šiva!!