petek, 19. september 2008

WooHooo...NaReDLa IzPiT!:))...

...kar pomeni da sem v 3. letniku faksa in sm cela vesela:))! To seveda tudi pomeni da me danes čaka 'zalivanje' tega izpita s prijateljicami. Sicer bom verjetno ostala pri martiniju ali dveh, ker vozim, ampak meni itak že po naravi dogaja, tako da sem lahko cel večer na vodi, pa me bo vmes kdo vprašal:"Kolk si pa ti že spila danes?!". Komaj čakam...mogoče bom imela srečo in bo tam tudi Mr. Lepi:). Če pa ne, je pa jutri še en dan in še en večer rezerviran za žurko. Samo upam da me tale moj 'musklfiber' ne bo preveč oviral.

In ja, ko smo že pri mojem 'musklfibru' - končno so se mi začeli treningi:D! Sicer sem res polomljena, ampak ni ga boljšega občutka, kot brcat v fokus in si tam predstavljat glavo svojega bivšega. Prav...pomirjeno sem se počutila ko sem odhajala proti domu. Pa čeprav je to pomenilo, da sem se zjutraj zbudila z razbolelimi mišicami in da me je po končani službi doma čakal še kup drv, ki jih je bilo potrebno zložit....in ki je še vedno ogromen, tako da bo še naporen vikend. To je kazen če si starši omislijo kamin:). Ampak...life's good:)))!

Aja, poleg vsega me je pa prijelo še, da bi se pobarvala na bolj blont. Sicer malo cvikam ampak - še vedno se lahko pobarvam nazaj na malce bolj temno blont a ne?:)

1 komentar:

Evie pravi ...

Čin še enkrat na izpit ;) Drgač pa le zberi pogum za blont barvo, itak nimaš kej zgubit, mal spremembice v tem turobnem vremenu bo pa tko ql.