nedelja, 31. avgust 2008

Ko Ti MiSeL nA BivŠeGa NajEdA ŽiVcE...

...takrat uporabi voodoo lutko:). Jaz sem svojo dobila pred kratkim, kot zapoznelo rojstnodnevno darilo iz New Yorka, od koder se je pred nekaj dnevi vrnila moja najboljša prijateljica. Kot bi vedela, je že pred več kot mesecem, ko jo je opazila v knjigarni, brez pomislekov odštela tistih nekaj dolarjev zanjo, prepričana da mi bo prišla prav. In glej ga zlomka, pred dobrim tednom sem dobila razlog da jo uporabim, čeprav sem morala nanjo še malo počakat, ker se prijateljica še ni vrnila, ampak zdaj jo imam. Sicer sem že skoraj vse, vključno s sabo, prepričala da sem kretena že prebolela ampak... Včeraj zvečer me je spet nekaj zadelo. In zdaj sedim na postelji ter pogledujem proti rdeči škatli z lutko, buckami in navodili za uporabo, v upanju da bo ena stran glave končno že zmagala. Jao... kot da nimam kaj boljšega za počet. No...v bistvu... Nimam:). Lahko bi se učila ampak...to se bom kasneje. Itak imam pa še preveč časa za učenje. Ampak tale voodoo lutka... Samo za pokušino kako izgledajo navodila za uporabo:):

TARČA #5, KRITIK (se pravi, bivši te je ves čas kritiziral in niti slučajno ni opazil svojih napak, ti imaš tega dost in mu hočeš podkurit pod ritjo)

1. korak: zapiči bucke v lutko na mestih, ki bi jih na bivšem 'izpopolnila'. Nato namesti lutko pred ogledalo, da bo tip vsaj enkrat videl vse svoje napake.

2. korak: zapiči bucke v lutkine palce, zato da ne bo več mogel ocenjevati ljudi z načinom filmskega kritika.

... In potem je še nek kratek urok, skratka... Vsa stvar je precej smešna in če mene kdo vpraša, popolnoma neučinkovita. Ampak... Kaj pa če ni:)?

Sicer pa, da ne bo pomote, ne počnem tega že cel dan. Nikakor ne...do zdaj sem namreč prav po geekovsko urejala svoj Myspace profil in že skoraj obupala ker nekaj ni delovalo kot sem želela, na koncu pa mi je le uspelo:). Tako da imam zdaj čisto 'custom made' profil, kar je čisto po moje, ker naravnost obožujem stvari ki jih drugi nimajo. Sicer se to načeloma navezuje predvsem na majčke in torbice, tudi nakit, ampak dobro, če ti je dolgčas je pa tudi Myspace profil vredu zadeva:). Sicer vem da je vedno več privržencev Facebooka, ampak meni je Myspace enostavno zabaven, z urejanjem pa se brez težav zamotim za več ur, kar je krasno predvsem če je slabo vreme, zboliš in si prebral vse užitne knjige, ki jih domača knjižnica premore.

Ampak voodoo lutka me pa še vedno muči. Dobro vem da je to zato, ker me še vedno muči tist presneti bedak in ravno iz tega razloga bi ga še raje prebodla z vsemi možnimi buckami! In prav nič ne pomagajo razne ego-boost varjante v stilu: "Matr si bla sexy s tisto kapco v četrtek!", ker tu ne gre za moj ego ampak dejstvo, da ga kljub jezi še vedno pogrešam. In ga bom očitno še nekaj časa. No, vsaj do petka, ko se končno odpravljam na morje:).

Hmmm...mislim da jo bom preizkusla. Lutko namreč. Pa da vidimo če je za kaj...Bwahahahaha!;)

3 komentarji:

Evie pravi ...

Hej deklca ;) Za 10ga oktobra se mal menmo za en blog dejt če te zanima mal spoznat par fletnih punc.

Držim tačke za ju3 (upam da sm si prov zapomnila ...)

LaUriE pravi ...

Seveda me zanima, kdaj pa js ne spoznavam rada novga folka:D.

Za jutri si si pa prav zapomnila ja. Okol štirih jih najbolj stiskaj:).

Evie pravi ...

Velja velja, bom takrat spustila vilce in nož iz rok in sam ornk stiskala pesti ;)

No super, računam pol tudi nate, če boš rabla prespat pa tud ni blema :D