nedelja, 4. januar 2009

Sedem resnic o meni

No, pa je tudi mene doletela ta čast:). In ker si in Evie in Lumpika želita izvedet sedem resnic o meni, jima pač moram ustrežt. Khm, torej...pa začnimo:

*sem precej praktičen človek - pormašina in podobne zadeve me ne spravijo v zadrego. Znam jih uporabljat, česar pa ne znam pa se z veseljem naučim. Brez težav tudi sestavim katerokoli pohištvo(vse od omar do miz in postelj), v glavi pa imam že načrt, kako bom v svoji sobi pridobila več prostora s tem, da bom(z očetovo pomočjo) malce predelala posteljo ter naredila omarico za knjige. Custom made. Hehe...:) 'Podresnica' - sem tudi precej ustvarjalna:).


*lahko sem precej samosvoja in trmoglava. Prepričana sem, da ima vsak pravico do tega, da izrazi svoje mnenje. Vendar pa ne maram da mi ljudje to mnenje nato vsiljujejo, predvsem kadar zanj nisem niti prosila. Imam stališča in ideje, od katerih ne odstopam ker sem se, običajno z dobrimi razlogi, pač tako odločila in mi tako ustreza, hkrati pa nikomur ne škoduje.


*všeč so mi tattooji in tudi sama bi rada mela enega. Problem je v tem da potem vedno pomislim kako bo izgledal, ko bom starejša in bla bla bla... Kakorkoli že, če si ga bom resnično dala nardit, potem bo to takrat ko bom reeeees odločena in bom vedela, da mi ne bo nekoč žal. Ravno zato obstaja možnost, da ga nikol ne bom imela:).


*zavidam norcem, ki imajo dovolj jajc, da se upajo ukvarjat z ekstremnimi športi. Zanimivo mi je vse od DH do ski-crossa, skejtanja, bordanja... Na žalost se sama ne ukvarjam z nobenim od teh športov, mi je pa za letos obljubljen DH in pa učne ure bordanja. Komaj čakam:)!


*najraje na svetu imam svoje starše in sestro. Mogoče je v hierarhiji najvišje mami, ker mi je sploh v zadnjih letih postala zelo dobra prijateljica, ampak lahko rečem, da bi za kateregakoli od njih, naredila vse. Niti predstavljat si ne morem, da bi ostala brez katerega od njih.


* obožujem glasbo. Daje mi nek občutek svobode. Šele na odru se počutim da sem jaz JAZ. V njej se najdem, daje mi smisel. Mislim da to ne potrebuje dodatne razlage:).


*"otročarije" se mi zdijo romantične. Nisem ravno romantik v smislu tiste scene, ko prideš domov in je vse posuto z listki rdečih vrtnic, vse je razsvetljeno s svečami, v kopalnici te čaka kopel z mehurčki in steklenica penine... brez zamere, ampak zame je to maaalce preveč osladno. Bolj romantični se mi zdijo večerni sprehodi pozimi ko sneži, vendar le kadar sledi obvezno kepanje v sveže zapadlem snegu; nastavljanje poletnemu dežju in skakanje po lužah; obmetavanje z jesenskim listjem ki pri obeh sproži napad smeha; pacanje piškotov brez recepta, ko niti sama ne vesta kaj bo nastalo; spopad v pihanju regratovih lučk...itd. Ja ja, I'm weird:).

V bistvu sem potrebovala dolgo časa, da sem se odločila katere bodo te resnice, ki jih bom napisala. Razlog za to ni v tem, da bi jih bilo tako malo temveč v tem, da jih je tako veliko:). Vendar pa sem se potrudila in upam da sta Lumpika in Evie zdaj zadovoljni, v nasprotnem primeru pa vas naprošam, da morebitne pritožbe naslovite na sončno upravo. :P

2 komentarja:

Evie pravi ...

Hihi, več kot zadovoljna sm ;) A potem praviš, da si tehničen tip? Bi mi prišla zamenjat luč v pečici? Je stara crknila in Grega nekako ne ve kako bi se lotil menjave, meni pa malce mori, da ne vidim tistega kar pečem, razen če odprem vrata pečice :D

david santos pravi ...

Fantisc posting, but danger!
Congratulations!!!